آرایشی و بهداشتی

آرگان تراپی چیست؟

 آرگان تراپی چیست؟

درمان توسط روغن آرگان از روش های برطرف کردن عارضه های پوست و مو می باشد. با استفاده از روغن آرگان می توان موهای صدمه دیده به وسیله مواد شیمیایی (رنگ مو یا دکلره) و یا حرارت (سشوار و اتومو) را رفع کنید. همیطور وز مو،خشکی مو و موخوره را کاهش میدهد.

argan oil 1 300x191 آرگان تراپی چیست؟

❖ خواص جالب آرگان تراپی برای مو
نرم کننده طبیعی مو:
آرگان تراپی به عنوان یک نرم کننده طبیعی مو شناخته می شود، همینطور به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی خیلی عالی آرگان تراپی ، از بین برنده مو خوره های موی سر می باشد.

❖ تقویت و رشد مو:
آرگان غنی از فنول های طبیعی و ویتامین E است به بهبود سلامت فولیکول های مو کمک کرده و سبب افزایش رشد موها می شود.

❖ درمان شوره سر:
آرگان تراپی تولید چربی پوست سر را تنظیم میکند بنابراین بهترین راه برای از بین بردن شوره سر است. ترکیبات فعال طبیعی موجود در آرگان تراپی به تسکین التهاب پوست سر، کاهش خارش و قرمزی و تمیزی پوست سر کمک می کند.

❖ درمان ریزش مو:
ریزش مو می تواند برای هر فردی تبدیل به یک معضل نگران کننده شود. آرگان تراپی اثر بی نظیر روی تقویت فولیکول های مو داشته و ریزش مو را به مقدار زیادی کاهش می دهد. آرگان از ریزش مو پیشگیری کرده و سبب تقویت موی سر می شود.

❖ آبرسانی و فرم دهی به موها:
آرگان تراپی سبب آبرسانی مناسب به موها و پوست سر می شود و سبب بازسازی موهای وز،خشک و شکننده شما می شود. مقدار بالای اسید اولئیک موجود در آرگان تراپی سبب آبرسانی و تغذیه کامل موها گردیده و ظاهری زیبا و خوش حالت به موها می دهد.

iconfinder instagram 2142569 300x300 آرگان تراپی چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *